Service & Support

Service og support

Vi kan hjelpe deg med alle dine utfordringer, enten du trenger hjelp med pre-sale, priser på hardware, teknisk support, feilsøking eller vil diskutere mulige løsninger. Uansett omfang av dine problemstillinger kan vi være en god støtte og sparringspartner. Sammen kommer vi frem til de beste løsningene for din bedrift.

Vi løser problemer remote eller der dere er

Mange problemstillinger kan løses raskt og enkelt ved at du kontakter oss og vi logger oss på dine enheter for å avdekke feil. Ofte reiser vi også ut til våre kunder for å løse deres problemer der de er. Dette kan være aktuelt ved mer komplekse problemstillinger der mange mennesker er involvert eller der vi trenger tilganger vi ikke kan eksternt.

Dessuten synes vi det er viktig å være ute og møte våre kunder. Når vi kjenner kunden og deres lokaler og arbeidshverdag, blir det også enklere for oss å yte god støtte.

Økt trygghet med serviceavtale

Vi tilbyr faste support- og serviceavtaler for å skape økt trygghet for våre kunder. Med en serviceavtale betaler du en fast pris på forhånd, og kan sende en ubegrenset mengde utstyr på reparasjon i løpet av perioden avtalen gjelder.

Teknisk utstyr som PDAer og håndterminaler er utsatt for daglige påkjenninger og røff behandling, og det vil være uunngåelig at noe går i stykker fra tid til annen. En serviceavtale gir forutsigbarhet knyttet til kostnader, og sikrer at dere får rask hjelp og optimal funksjonalitet på deres utstyr.

Kontakt oss gjerne for mer informasjon om våre support- og serviceavtaler. Vi er her for å hjelpe deg!